Közösség

Utolsó kommentek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A nap képe: A felöltöztetett fa

2011.06.07. 13:33 - Művészgyerek

via

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.06.07. 15:17:46

Ezt már láttam valahol. Nagyon tetszik!

Nem árt ez a fának? Nem tudom, hogy a fakérgen keresztül mekkora a párolgás, illetve a madarak mennyivel kevésbé találják meg a kártevőket.

Hogyan kötnek egy ilyet? Gondolom nem otthon, a hosszú téli estéken. majd felhúzzák a fára... ;)

Tom_90_alias.Acrab 2011.06.12. 16:57:17

Nekem is rémlik..., még anno a művtöri érettségim körül botlottam bele hasonló landartos dolgokba.
Ez itt speciel ha jól olvasom a spiegelt Ute Lennartz-Lembeck munkája. Nagyon szórakoztató és egyben elgondolkoztató, szerintem a fákban rövid távon biztos nem okoz gondot - de arra én is kíváncsi vagyok meddig bírják az ilyen "öltözéket" :D
Annyi mondjuk biztos hogy egy idő után a nap elkezdi ki szívni a borítást és az eső se tehet jót.... :D


süti beállítások módosítása