Közösség

Utolsó kommentek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lenyűgöző szőtt portrék hajból

2011.05.01. 17:41 - Művészgyerek

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deb. · http://www.deborah.blog.hu/ 2011.05.02. 22:26:17

Csöppet gusztustalan, amúgy zseniális.

RomBold! (törölt) 2011.05.03. 16:59:54

Gusztustalan?

Miért? Kiskezét csonkolom, miért?
Nem tetszik véletlenül túlságosan finnyásan előadni a lecsúszott kékharisnyát?

deb. · http://www.deborah.blog.hu/ 2011.05.04. 13:53:57

@RomBold!: Ne csonkoljon, aptyuk. Csak mai prűd világunkban az eltér a szokványostól. De attól még zseniális.

RomBold! (törölt) 2011.05.05. 00:07:56

@deb.: Jó, akkor nekifutok mégegyszer a kérdésnek, mert úgy tűnik sikerült pont az ellenkezőjét megértened annak, amit kérdezni akartam.

Gusztustalan? Miért gusztustalan? (Nem az. Az emberi haj egy teljesen normális anyag)

Nem vagy túl finnyás, ahhoz képest, hogy én kékharisnyának látlak?

(szerintem az nem normális, hogy egy zseniális dolgot gusztustalannak is látsz.)

A kiskezét csonkolom csak motorosság, nyugodtan jelents föl a Motoros Dibinél. Lehet, hogy már van is erről egy írása :) Viszont örülj, mert valójában sosem akartam levágni a kezed! A mai prűd világot nem én képviselem, Te mondtad, hogy csöppet gusztustalan. Én meg fölháborodtam, hogy vannak ilyen finnyás nőcik, akik az emberi hajat gusztustalannak tartják.

Most meg törhetem a buksimat, hogy:
-Tényleg ennyire érthetetlen volt az előző kommentem?
-Vagy a komment érthető volt, csak Te nem értetted?
-Vagy érthető volt, értetted is, és bepróbálkoztál egy fordított pszichomókával, hogy hülyébbnek láttass annál, mint amilyen vagyok?
-Ésegyébnemcsakhanemistalánámbárpediglen

deb. · http://www.deborah.blog.hu/ 2011.05.06. 00:55:07

@RomBold!: Ójaj. Egyébként értettelek. Hadd fussak neki mégegyszer én is.
Való igaz, a "gusztustalan" talán kicsit erős volt. Csak kiindulván a ún. hagyományos módszerekből, ez formabontó, követve az elgondolást, hogy mondjuk a levágott haj nem a kukába kerül, hanem értő kezekbe. És pont ezért zseniális, hogy adjunk a paradoxonnak. (De nehezen hiszem, hogy ennyire abszurd, ahogy ezt én látom.)
Nem vagyok finnyás, van hajam is, jól kijövünk. Nem tartom gusztustalannak. (Egyébként meg piszok nehéz lehet a művésznek dolgozni vele, szó se róla.)
Ámbárpediglen. Már miért próbáltalak volna hülyébbnek feltüntetni? Eszemben sincs vagy volt. (És lehet, hogy kékharisnya vagyok, talán még lecsúszott is, de kikérem magamnak, mert házias is.)

Súlyos 2011.05.06. 09:57:34

@deb.:
Don't feed the troll!

Nem a szokásos "kurvanyádis liberális söpredék hazaáruló libaárus" dumával támad, de azért mégiscsak trollkodik :)

Ne foglalkozz vele!

deb. · http://www.deborah.blog.hu/ 2011.05.07. 19:21:18

@Súlyos: Trollkodjon, hozzá szoktam, bánjakánya!:)

sorica123 (törölt) 2011.05.07. 22:02:09

Zseniális:) mondjuk furcsa egy ötlet, emberhajból aránylag ritkán szoktak dolgozni, nekem valami rasztahajból készült nemezkalap vagy mi a búbánat rémlik, nem is tudom, kinél láttam, de amíg a tulaj nem mondta, hogy haj, annyit láttam, hogy nemez.

2011.05.12. 23:17:07

én leragadtam a lószőrből font gyűrűknél :D ez zseniális! ...de honnan szedi a hajat? remélem, nem az utolsó ficak fejéről xD elnézést.


süti beállítások módosítása