Közösség

Utolsó kommentek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A világ legélethűbb festményei: Tengerpart

2011.03.17. 20:00 - Művészgyerek

Ügyeljetek arra, hogy a Tetszik gomb megnyomása után megerősítsétek a like-otokat!

 

Az elkövető: Steve Mills. Egyébként olajfestmények.

Ügyeljetek arra, hogy a Tetszik gomb megnyomása után megerősítsétek a like-otokat!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MeMyselfAndI 2011.03.17. 21:22:39

kizart :), nincs nagyobb felbontasu kep?

Nomikito · http://www.facebook.com/pages/Nem-vagyok-%C3%A9n-lusta-csak-energiatakar%C3%A9kos/185878421432789 2011.03.17. 22:52:29

Szerintem keress rá a festőre Steve Mills, én már megtettem,és valóban festmények:)

Balassa 2011.03.18. 10:09:49

Azért tegyük mellé hogy projectorral készülnek....nem lebecsülendő teljesítmény így sem...hatvanas évektől jött divatba a hiperrealizmus a pop art továbbgondolása révén....Chuck Close igen elismert alakja a dolognak de számtalan Magyar művész is magas fokon műveli....Fehér László, Sándorfi István......érdemes utánuknézni.....

sziszike99 2011.07.02. 12:28:51

nagyon szép festmények elsőnek azt hittem hogy fénykép de nem ez gyönyörű


süti beállítások módosítása