Közösség

Utolsó kommentek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Optikai illúzió - Melyikük a mérges?

2011.03.14. 13:59 - Művészgyerek

Címkék: illúzió optikai

 Első pillantásra a bal oldali képen egy mérges férfit láthatsz, míg a jobb oldalin egy nőt. Lépj hátrébb pár lépést a monitortól. Na, akkor most melyikük a mérges férfi? 

Ügyeljetek arra, hogy a Tetszik gomb megnyomása után megerősítsétek a like-otokat!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paprika Jancsi 2011.05.03. 23:06:27

hozzátenném szemüvegeseknek csak szemüveg nélkül működik :D

bibijuska 2011.06.14. 10:20:27

Én is szemüveges vagyok de a leveszem a szemüvegem akkor nem látom .

Súlyos 2011.06.14. 10:31:01

@bibijuska: Ne aggódj! Ezek az optikai trükkök nem mindenkinél jönnek be! Nekem nincs szemüvegem, de az egyik szememnek van egy korrigálhatatlan hibája. Én nézhetem közelről, távolról, fejen állva, hunyorítva, kiguvadva, bárhogy, akkor is két nagyjából egyforma homályos alient látok. Se mérges férfi, se nő, csak két homályos arc.
Az emberek 90-95%-a tök jól szórakozik ezeken, mi meg vagyunk páran, akik ezt kihagyjuk :)

Maryrose 2011.08.04. 18:24:03

Én szemüveges vagyok és szemüvegben néztem, 1méterről is láttam a változást. Durvaa amúgy! :))

Sva 2011.08.06. 16:53:39

Nem tökéletes a szemem, de nincs szemüvegem, és ennek ellenére semmi változást nem látok. (az öcsémmel egyetemben)

csrny 2011.08.28. 23:16:36

én szemüveges vagyok, és elég ha hunyorítok, nem kell hátrébb mennem.


süti beállítások módosítása