Közösség

Utolsó kommentek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ti küldtétek - Üvegfestés művészi szinten

2011.08.31. 16:26 - Művészgyerek

 

"Szerintem a művészet az emberiség kollektív álma. Faragó Krisztina vagyok, üvegfestő. 2004-ben éreztem magamban elég bátorságot először, hogy ehhez hozzá tegyem a magam részét. Azóta majdnem folyamatosan festek. Van, hogy kedvenc képeimet reprodukálom üvegre, de a saját képzeletem kalandozó látomásait is sokszor húzom meg ecsettel. Jó érzés, hogy nem csak nekem tetszik, amit csinálok - hiszen a művészet akkor értékes igazán, ha mások is elismerik. Rokonok, barátok, de idegenek is örültek már a festményeimnek egy nappali falán, vagy épp ajándékcsomagoló papírból kibontva. Remélem Nektek is tetszeni fognak!"

További képek itt!

Elérhetőség:chris@csy.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása